Seniorit Raatteen tiellä elokuu 2023

Iloa ja yhdessäoloa eläkepäiviin

Tervetuloa mukaan reippaaseen toimintaamme. Olemme innokkaita tekemään juttuja yhdessä. Mielipuuhaamme on lounastaminen, laulaminen, keilailu, teatterissa käynnit sekä tietysti lätynpaisto ja arpojen myynti Kuhinoilla. Keväisin käymme seniorikävelyllä eri puolella kaunista pitäjäämme. Joulun alla riemuitsemme yhdessä laulaen ja iloiten.

Jos olet jäänyt tai jäämässä eläkkeelle, niin tervetuloa joukkoomme.Tule vaikka Mäyryn Nesteelle seuraavan kerran kun vietämme lounastreffejä.

Yli 40 vuotta on yhdistyksemme tarjonnut jäsenilleen mahdollisuuden viihtyä ja virkistyä yhdessä. Tulkaa mukaan niin "nokiottat" tai "veren kuljettamat". Huomaatte viihtyvänne joukossamme.

Kuortaneen kansalliset seniorit ry on puolueisiin kuulumaton yhdistys. Se on Kansallisen senioriliiton ja Pohjanmaan kansallisen senioripiirin jäsen.

Seniorit retkellä Jyväskylässä 2022

Päivitykset:

15.5 HI

13.3 HI

8.3.2024 HI

24.1.2024 Liiton määrittelyjä (pjm)
24.09.2023 HI

Kevään toiminta päättynyt.

Kuhinoilla Lätty-teltta perinteiseen tapaan heinäkuussa.

Hyvää kesää kaikille.